Vrijdag 19 mei 2017 - Reisverslag uit La Roche-en-Ardenne, België van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Vrijdag 19 mei 2017 - Reisverslag uit La Roche-en-Ardenne, België van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Vrijdag 19 mei 2017

Blijf op de hoogte en volg Gerda

20 Mei 2017 | België, La Roche-en-Ardenne

Vandaag verlaten we het land Luxemburg, en komen op de camping BENELUX te La Roche-en-Ardenne.
Maar voordat het zover is, komen we allen in een langdurige regenbui terecht, maar door het Knauf winkelcentrum aan de grens, en de goedkope diesel van Luxemburg, komt er toch een glimlach op de gezichten… Ton helpt Henks camper met moeite uit het vers ingezaaide gras, naast een winkel…en bij die manoevre vergeet Henk te stoppen, zodat de fietsenrekken met hoezen in elkaar vast kwamen te zitten. Ook wij maken foutjes, zoals iedereen! Les hieruit is, zorg dat je een lange sleepkabel bij je hebt, met korten ga je het moeilijk redden.
Men kon een bezoek brengen aan Bastogne, wel met paraplu, want in deze omgeving heeft WO 2 zijn sporen hier achtergelaten.
Nog steeds was het vochtig, maar de camping heeft een harde ondergrond, we blijven hier 1 nachtje, we staan in een cirkel op het veld.
Ieder doet zijn eigen klusjes en we babbelen wat af…..
Om 18.30 uur hebben we het afscheidsdiner in een goed restaurant, even buiten de camping, Les Nymphes.
Judith en Gerda hebben tussen de gangen door, hun laatste rijmen en opmerkingen te horen gebracht, en heel belangrijk voor ieder voertuig onderweg, een rol duct-tape, voor de nodige reparaties!!!
Na een goede maaltijd en afscheid van elkaar genomen te hebben, wie weet zien we elkaar op een volgende reis, of onderweg…..gaan we terug naar de camper.
Afscheid is al achter de rug, dus morgen zwaaien we alleen nog maar, ieder neemt zijn eigen tijd.