Woensdag 12 april 2017 - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Woensdag 12 april 2017 - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Woensdag 12 april 2017

Blijf op de hoogte en volg Gerda

12 April 2017 | Nederland, Beekbergen

Vandaag zijn we op Camping: “ Het Lierderholt” te Beekbergen. De reisgenoten druppelen binnen. Equipe-kaarten worden uitgereikt, een paar foto’s gemaakt, de camper geinstalleerd en wie er zin in had, ging een wandelingetje maken.
Om 13.30 uur hadden we de presentatie van de reis: “ Camperen kun je leren…”
Eerst natuurlijk de voorstelronde…….
Heel veel informatie, met vooraf en tussendoor koffie- en theepauze met een lekker koekje, Ughelse bedriegertjes, een streekprodukt.
Tussendoor werden er vragen gesteld, Judith en Henk en Ton verstrekte de nodige uitleg…we eindigen met een leuk filmpje over dezelfde reis van 2016.
Na afloop hadden we nog even de tijd om bij te praten en bij sommige campers enkele technische details te bekijken.
Om 18.30 uur waren we bijeen in de zaal en hebben we genoten van het Kennismakingsdiner, met leuke Belgische, Duitse en Nedelandse gerechten, het was supergoed en we hebben gesmuld!
Morgen om 10 uur nog een vragenuurtje bij de koffie, we zijn benieuwd, of er nog veel vragen zullen komen…