Vrijdag 12 mei 2017 - Reisverslag uit Luyksgestel, Nederland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Vrijdag 12 mei 2017 - Reisverslag uit Luyksgestel, Nederland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Vrijdag 12 mei 2017

Blijf op de hoogte en volg Gerda

12 Mei 2017 | Nederland, Luyksgestel

Vandaag gaan de reisgenoten met hun eigen camper met een rij-instructeur de weg op, de snelweg, en veel rotondes en nauwe provincieweggetjes. Heeeel veel adviezen hebben we te horen gekregen, nu nog in praktijk brengen!
We hebben 1 uur en een kwartier gereden. Van 8.30 uur tot 18.00 uur zijn de instructeurs in de weer geweest. Bij terugkomst zijn er heel wat leuke verhalen verteld vandaag!
We hadden een gezellig napraten over onze 2 drukke, maar leerzame dagen gepland, met een hapje en een drankje….. Maar er was wat uitloop van het instructie-schema ontstaan, dus we hebben wel gewacht, alvast een drankje geschonken…wachten duurt lang, op de laatste 3 stellen en Arie-Piet, Gert-Jan en echtgenotes….De donkere wolken boven ons lieten wel wat druppels vallen, paraplus in allerlei kleuren verschenen, maar ook Toots in haar regen-uitrusting! Warempel om 18.45 uur arriveren onder gejuich, de mensen, op wie wij gewacht hebben. Dus we kunnen starten!
Judith geeft de informatie door, over het vertrek van deze camping morgen. Arie-Piet vertelt iets over zijn ervaringen met de 7 deelnemende camperchauffeurs, die hij begeleid heeft vandaag. En als laatste komt Judith met “ het gedicht van de dag”.
Morgen naar het Belgische Oteppe, langs Hasselt en St. Geertrui……